מאסטר ויזה מחזיקה באישור משפטי לניהול מאגר מידע ע"י משרד המשפטים!

שגרירות ארה"ב

משרדי שגרירות ארה"בממוקמים בת"א ובירושלים וזה המקום אליו פונים תושבי ארה"ב (אשר שוהים בישראל), לשם קבלת שירותים קונסולריים שונים וכן המקום בו פועלים בין היתר לקידום אינטרסים ופיתוח יחסים בין המדינות (ישראל וארה"ב).

עדכון חשוב משגרירות ארה"ב: החל משנת 2017 חובה להחזיק במספר Social Security בכדי לחדש דרכון אמריקאי בישראל, במידה ואין ברשותכם את המספר, תצטרכו להגיש בקשה לשחזור. במידה ומעולם לא הונפק עבורכם תוכלו לחתום על הצהרה במעמד הראיון שמעולם לא הונפק עבורכם מספר Social Security.

מידע כללי שטוב לדעת אודות שגרירות ארה"ב בישראל

קביעת פגישה בשגרירות חלק הכרחי בנושא של חידוש דרכון אמריקאי או הוצאותו, לרוב כל עניין דרכון צריך בפגישה (למעט מקרים אחדים) מאסטר-ויזה תעזור לך בתאום מול הקונסול. זמן טיפול בבקשה דרכון אמריקאי מודפס אך ורק בארה"ב ונשלח בחזרה לשגרירות ארה"ב בת"א, זמן הטיפול הוא בדרך כלל עד 2-4 שבועות מרגע אישור הבקשה אל מול הקונסול, לכן יש לכנן היטב נסיעה או צורך בשימוש בדרכון האמריקאי.

הבדל בין שגרירות ירושלים ותל אביב אזרחים אשר גרים בכל עיר בישראל (מלבד ירושלים והסביבה) פונים לשגרירות תל אביב, אזרחים אשר גרים בירושלים והסביבה - פונים לשגרירות ירושלים. לא להגיע לפגישה אם אתם חשים ברע השגרירות מבקשת כי אם אתם מרגישים או חשים ברע, לא להגיע לפגישה בשגרירות על מנת להגן על בריאותם ובטחונם של עובדי המקום ואזרחים אמריקאים נוספים.

Note - Most of the information on this page came from the U.S Embassy website, Master Visa is not working officially with the U.S. Embassy and only used as a third party

סגירה
נגישות