רוצה לחיות בארה"ב? הרשמה מוזלת עד 24/03

היתרונות להנפקת אישור כניסה לארה"ב ESTA באמצעות מאסטר ויזה?
אם בקשתך תסורב תקבל זיכוי - לא אושרת לא שילמת!*

הגשת הבקשה בעברית בצורה נגישה!​

קבלת אישור כניסה לארה"ב עד 24 שעות!
ערעור מול הרשויות האמריקאיות במקרה סירוב!
הדרכה מלאה והסבר אודות האישור החדש!
ניסיון עשיר של אלפי בקשות כניסה לארה"ב!
מאמרים מומלצים
מפורסמים שנעזרו במאסטר ויזה

צרו קשר עכשיו

או חייגו:
1700-72-74-76

כמה זמן לוקח להוציא ויזה

בלעדי במאסטר ויזה: לא אושרת לא שילמת!

(בכפוף לתקנון)

כמה זמן לוקח להוציא ויזה לארה"ב  – כל השלבים

זו שאלה שכל מי שעומד בפני תהליך להוצאת ויזה שואל ומתמודד עמה. אז התשובה המפתיעה תלויה – ברובה – בכם! אם תעקבו אחרי כל השלבים בסבלנות ובחריצות, הויזה תהייה בידיכם מהר משחשבתם. הכתבה הבאה תעזור לכם להתחיל.

שלב ראשון – מילוי ושליחת טופס בקשה

בשלב הראשון עליכם למלא את טופס הויזה הנקרא DS160 ואותו ניתן למצוא באתר השגרירות. זהו טופס עמוס ומסועף באנגלית, ובו תצטרכו למלא פרטים רבים כמו מטרת הנסיעה, היכן תשהו, האם ביקרתם בעבר בארה"ב ופרטים לגבי מצבכם הכלכלי ומקום עבודתכם. זהו השלב החשוב יותר ויש לענות על כל השאלות בכנות.

כמה זמן: אם ברשותיכם כל המידע הדרוש, שלב זה עשוי לקחת כשעה. במידה ואתם לא מסתדרים עם האנגלית או עם השאלות, תמיד תוכלו לפנות לשירות המתמחה בהנפקת ויזות לארה"ב.

שלב שני – תשלום אגרה ותיאום מועד ראיון בשגרירות

בסיום המענה על הטפסים תתבקשו לשלם אגרה. את האגרה ניתן לשלם דרך האתר באמצעות כרטיס אשראי או דרך סניף של דואר ישראל. מחיר האגרה כמה מאות שקלים. בעת סיום התשלום, תוכלו לתאם ראיון בשגרירות בתל-אביב.

כמה זמן: בין מספר דקות (תשלום באתר) ועד הגעה לסניף הדואר.

שלב שלישי – המצאת מסמכים דרושים

נצלו את הזמן עד מועד הראיון לאיסוף מסמכים. תצטרכו להצטלם תמונת פספורט שעונה על דרישות השגרירות,  להדפיס את טופס DS160 וכן אישור הזמנה לראיון ולהגיע עם דרכון בתוקף. אם אתם צעירים, רצוי להגיע עם מסמכים שתומכים בעובדה כי אתם מתכוונים לחזור לישראל ולא להשתקע בארה"ב  (זה יכול להיות חוזה עבודה, חוזה דירה, תלושי שכר, אישור לימודים באוניברסיטה וכדומה).

כמה זמן: תלוי בכם! אם תהיו יעילים, תאספו, תדפיסו ותצטלמו, תוכלו לסיים את האיסוף הזה תוך יום או יומיים.  

שלב רביעי – הגעה לראיון בשגרירות ארה"ב

לראיון בשגרירות יש לפנות חצי יום לפחות, שכן תעמדו בתורים רבים ותעברו מספר תחנות כולל בדיקה בטחונית, בדיקת הטפסים ומתן טביעת אצבע. התחנה האחרונה היא הראיון עצמו. כדאי להגיע מוכנים לראיון, לענות על כל שאלה בביטחון ובכנות  ולהתנהג בכבוד. בסיום הראיון תדעו אם קיבלתם ויזה או לא.

כמה זמן: ההמתנה לראיון עשויה לארוך בין עשרה ימים לשבועיים. היום בשגרירות אורך מספר שעות.

שלב חמישי – הגעתה של הויזה

אם אושרה לכם הויזה לארהב – מזל טוב! הויזה תגיע אליכם הביתה עם שליח תוך מספר ימים. אם הויזה נדחתה, תוכלו להגיש בקשה חוזרת, אך עדיף להמתין ולחכות שהסטאטוס ישתנה (אחרת סביר כי תקבלו עוד דחייה כואבת).

כמה זמן: בדרך כלל, תקבלו את הויזה אליכם הביתה עד שבוע מיום הראיון.

אז כדי לענות על השאלה כמה זמן לוקח להוציא ויזה לארה"ב, התשובה תלויה הרבה בכם – אם תתחילו את התהליך כבר מעכשיו, הויזה עשויה להיות אצלכם ביד עוד כחודש, פחות או יותר!

רוצה ויזה דחופה לארה"ב?

מאמרים נוספים

איך להוציא ויזה לארה"ב?

  איך להוציא ויזה לארה"ב? ויזה לארצות הברית היא משאת נפשם של רבים. ארצות הברית היא מדינה עצומה, מגוונת בנופים ותרבויות, עשירה בהזדמנויות ועל כן,

קרא עוד »
תהליך הוצאת ויזה לארה"ב

תהליך הוצאת ויזה לארה"ב

תהליך הוצאת ויזה לארה"ב ארה"ב רחבת הידיים מושכת אנשים מכל קצוות העולם ורבים מעוניינים להגר אליה ולפתוח בחיים חדשים. למרות שארה"ב כן מעוניינת לתת לאנשים

קרא עוד »

אנחנו נעשה הכל עבורך!

השאר פרטייך כעך ונציג יצור עמך קשר עם כל הפרטים בהקדם!