רוצה לחיות בארה"ב? הרשמה מוקדמת

היתרונות להנפקת אישור כניסה לארה"ב ESTA באמצעות מאסטר ויזה?
אם בקשתך תסורב תקבל זיכוי - לא אושרת לא שילמת!*

הגשת הבקשה בעברית בצורה נגישה!​

קבלת אישור כניסה לארה"ב עד 24 שעות!
ערעור מול הרשויות האמריקאיות במקרה סירוב!
הדרכה מלאה והסבר אודות האישור החדש!
ניסיון עשיר של אלפי בקשות כניסה לארה"ב!
מאמרים מומלצים
מפורסמים שנעזרו במאסטר ויזה

צרו קשר עכשיו

או חייגו:
1700-72-74-76

ויזה לארה"ב למחזיקי דרכון אירופאי

רוב הישראלים בודקים לעומק האם יש להם שורשים אירופאים, למה הם בודקים את שורשיהם האירופאיים אתם ודאי שואלים – מאותה הסיבה שאזרחות אירופאית מקנה יתרונות רבים כגון : אישור כניסה לארה"ב ללא ויזה, דרכון השייך לאיחוד האירופאי ("שווה יותר מדרכון ישראלי") , הרשמה למוסדות להשכלה גבוהה כמעט בחינם ועוד יתרונות רבים נוספים. אם אתם מחזיקים בדרכון אירופאי מאמר זה נכתב בדיוק עבורכם!

הוצאת אישור כניסה לארה"ב למחזיקי דרכון אירופאי

מתכננים חופשה בארה"ב? מחזיקים בדרכון אירופאי? הרווחתם. למחזיקי דרכון אירופאי יתרונות רבים, אחד מהיתרונות הבולטים הינו כניסה לארה"ב ללא צורך בתהליך הוצאת ויזה לארה"ב. אישור זה נקרא ESTA, כדי להחזיק באישור עליכם לעבור בדיקת עבר פלילי, לאחר שעברתם את הבדיקה כל מה שנותר הוא לגשת לאתר השגרירות ולהוציא את האישור המיוחל.

אילו מדינות מקנות דרכון השייך לאיחוד האירופאי?

האיחוד האירופאי הוא למעשה התאגדות של 28 מדינות אירופה. ל – 28 המדינות מטבע משותף, פרלמנט חוקים ועוד. אז מי אלה המדינות הנמצאות באיחוד אתם ודאי שואלים?

איטליה, בלגיה, גרמניה, הולנד, לוקסמבורג, צרפת, אירלנד, דנמרק, יוון, ספרד, פורטוגל, אוסטריה, שוודיה, פינלנד, פולין, אסטוניה, לטביה, ליטא, מלטה, סלובניה, סלובקיה, פולין, צ'כיה, קפריסין, בולגריה, קרואטיה.

בפסקה הבאה תוכלו לדעת כיצד התהליך עובד לדוגמא : אם אתם מחזיקים באזרחות אירופאית כמו למשל אזרחות ספרדית או אזרחות פורטוגלית ועברתם את תהליך הוצאת דרכון פורטוגזי תוכלו לגשת לאתר השגרירות ולמלא טופס המאפשר לכם לקבל את אישור ESTA.

חשוב לציין שאם אתם מחזיקים באזרחות מסוג זה תוכלו ליהנות מהיתרונות הבאים :

  1. תוכלו להתגורר באחת ממדינות האיחוד האירופאי.
  2. תוכלו לקבל אישור עבודה במדינות אלו.
  3. תוכלו ללמוד במדינות האיחוד.
  4. תוכלו להקים עסק ולהעסיק בו תושבים מקומיים.
  5. תוכלו לרכוש נכסים במדינות השייכות לאיחוד האירופאי.
  6. תוכלו להיכנס לשטחי ארה"ב ללא צורך בתהליך הוצאת ויזה לארה"ב.

לסיכום, במידה ואתם עונים על הקריטריונים (מחזיקים באזרחות אירופאית / דרכון אירופאי) תוכלו לטוס לארה"ב בדרך הפשוטה ביותר, הורידו את הטופס מאתר השגרירות, מלאו אותו וסיימתם. (את הטופס תצטרכו למסור רגע לפני העלייה למטוס). שתהיה לכם טיסה רגועה ובטוחה.

אנחנו נעשה הכל עבורך!

השאר פרטייך כעך ונציג יצור עמך קשר עם כל הפרטים בהקדם!