רוצה לחיות בארה"ב? הרשמה מוקדמת

היתרונות להנפקת אישור כניסה לארה"ב ESTA באמצעות מאסטר ויזה?
אם בקשתך תסורב תקבל זיכוי - לא אושרת לא שילמת!*

הגשת הבקשה בעברית בצורה נגישה!​

קבלת אישור כניסה לארה"ב עד 24 שעות!
ערעור מול הרשויות האמריקאיות במקרה סירוב!
הדרכה מלאה והסבר אודות האישור החדש!
ניסיון עשיר של אלפי בקשות כניסה לארה"ב!
מאמרים מומלצים
מפורסמים שנעזרו במאסטר ויזה

צרו קשר עכשיו

או חייגו:
1700-72-74-76

להוציא ביטוח בארץ כאשר נוסעים לארה"ב?

אתם נוסעים לחו"ל , לתקופה ארוכה? ביטוח נסיעות רגיל לא יספיק לכם. אבל האם כדאי לקנות ביטוח בארץ, או לרכוש אותו בחו"ל? בנסיעה קצרה לחו"ל אנחנו רוכשים לרוב ביטוח בריאות ונסיעות בלי לטרוח יותר מדי בנושא.

מגוון ההצעות די גדול אמנם, אבל ככל שמדובר בכמה ימים, עלות הביטוח לא גבוהה. כל עוד אין לכם דרישות מיוחדות או שאתם נוסעים למקומות אקזוטיים במיוחד, חברות וסוכני ביטוח רבים ידעו בדיוק מה להציע לכם.

מה קורה אם אתם עושים רילוקיישן או נוסעים לחו"ל לתקופה ארוכה?

ביטוחי נסיעות רגילים לא יספיקו לכם. הם בנויים כך שהם יהיו יקרים מאוד לתקופות ארוכות, אבל יותר מזה, הם לא יספקו את כל הצרכים שלכם.

למשל, ביטוח נסיעות רגיל לא יספק לכם כיסוי לביקור רופא או פיזיותרפיה. הוא יכסה טיפול חרום אם פינו אתכם לבית חולים, אבל לא יספק מענה לטיפולים ארוכי טווח, לשיקום ועוד.

אז אנחנו מסכימים שצריך ביטוח מיוחד, אבל איפה לקנות אותו?

אופציה אחת היא לקנות ביטוח בריאות מקומי, כאשר או לפני שאתם מגיעים ליעד שלכם. אופציה שנייה היא לרכוש אותו מחברה ישראלית, שיש לה הסכמים עם חברות ביטוח ומבטחים בארה"ב או בכל מקום אחר.

רכישת ביטוח בריאות מחברה אמריקאית, יכולה להיות יעילה אם אתם מכירים את כל ה- in and outs של עולם הביטוח האמריקאי; עולם קשה, מלא סייגים והגבלות ובעיקר מינוחים מקצועיים באנגלית לא פשוטה. לעומת זאת, אם אתם קונים ביטוח כאן בישראל, הפוליסה תהיה כתובה בעברית ובמונחים מוכרים לכם והיא גם תהיה מיועדת לכם, כישראלים.פוליסה ישראלית תיקח למשל בחשבון את האופציה שלכם לבוא לטיפול בישראל במקרה הצורך, אם תרצו להיות בקרבת בני המשפחה שלכם.

עניין נוסף הוא ה"עם מי מדברים"

אם אתם נוסעים לחו"ל לבד, וקורה לכם משהו חלילה, אתם עלולים להיות תלויים במישהו שינהל עבורכם את הדברים. ידבר בשמכם עם בית החולים, למשל, עם הרופא או עם חברת הביטוח.

אם תקנו את הביטוח בישראל, רוב הסיכויים שבני המשפחה שלכם שנמצאים כאן בארץ (או המעסיק הישראלי שלכם) יוכלו להתנהל בצורה קלה יותר מול חברת הביטוח. חברת הביטוח עצמה, בעזרת הקשרים שלה בחו"ל, כבר תוכל להתנהל מול הגורמים המטפלים השונים בלי שאתם תצטרכו להיות מעורבים בתהליכים ולדאוג.

לסיכום: קניית פוליסת ביטוח לחו"ל בישראל היא אופציה נוחה בזכות היותה כתובה בעברית, פונה ומיועדת ללקוחות ישראליים וניתנת להפעלה קלה גם מהארץ.

דבר נוסף שחשוב לזכור מלבד ביטוח הנסיעות הוא : כאשר אתם יוצאים מהארץ לארה"ב תצטרכו להצטייד בביטוח ובויזה לארה"ב (יש לוודא כי הויזה אשר ברשותכם תקפה)!

נסיעה טובה!

אנחנו נעשה הכל עבורך!

השאר פרטייך כעך ונציג יצור עמך קשר עם כל הפרטים בהקדם!