היתרונות להנפקת אישור כניסה לארה"ב ESTA באמצעות מאסטר ויזה?
אם בקשתך תסורב תקבל זיכוי - לא אושרת לא שילמת!*

הגשת הבקשה בעברית בצורה נגישה!​

קבלת אישור כניסה לארה"ב עד 24 שעות!
ערעור מול הרשויות האמריקאיות במקרה סירוב!
הדרכה מלאה והסבר אודות האישור החדש!
ניסיון עשיר של אלפי בקשות כניסה לארה"ב!
מאמרים מומלצים
מפורסמים שנעזרו במאסטר ויזה

צרו קשר עכשיו

או חייגו:
1700-72-74-76

שחזור תעודת לידה אמריקאית מקורית

Social Security Number –הדרישה הפכה את התהליך למסובך ביותר עבור כולם אך במיוחד עבור אזרחים אמריקאים שנולדו בארצות הברית. החוק החדש שמחייב את כל אזרחי ארצות הברית, בין את אלו שנולדו בישראל ובין את אלו שנולדו בארצות הברית להנפיק מספר.

בעקבות החמרת הנהלים בבנקים בישראל, והדרישה מכל אזרח אמריקאי שפותח או שמחזיק חשבון בנק בישראל, לחתום על טופס W9 מוצאים את עצמם הרבה אזרחים אמריקאים שהם ישראלים, תוהים – איך מוציאים את המספר הזה? ננסה להסביר.

הוצאת מספר Social Security Number - תהליך ארוך ומייגע

חשוב להבהיר כי יש הבדל מהותי בין אזרחים אמריקאים שנולדו בישראל לבין אזרחים אמריקאים שנולדו בארצות הברית. לכאורה נראה כי לאזרחים שנולדו בארצות הברית יהיה הרבה יותר קל, אך זה לא נכון כלל! אלו שנולדו בארצות הברית נתקלים בביורוקרטיה הרבה יותר סבוכה מאשר אלו שנולדו בישראל. כך למשל, האזרחים האמריקאים שנולדו בישראל לא יצטרכו להמציא תרגומים למסמכים אותם הם מגישים בעברית לעומת אלו שנולדו בארצות הברית שיצטרכו להגיש את כל הטפסים כאשר הם מתורגמים לאנגלית. הסיבה לכך היא פשוטה. היות ומי שמנפיק את המספר עבור אלו שנולדו בישראל יהיה זה המשרד הSocial Security בישראל. לעומת אצל אלו שנולדו בארצות הברית המסמכים שלהם נשלחים לארצות הברית כי שם אמורים להנפיק עבורם את המספר, כך שהדבר יארך הרבה יותר זמן.

הנפקה של תעודת לידה אמריקאית מקורית

בעיה נוספת העומדת לפתחם של האזרחים האמריקאים, זהו הצורך להנפיק תעודת לידה מקורית  אז בעוד שבישראל מדובר בתהליך די פשוט ולא כל כך מורכב. הרי שבארצות הברית מדובר בתהליך ארוך ויקר באופן משמעותי שעשוי להאריך מאוד את ההמתנה עד לקבלת המספר.

 על פי ההנחיות של משרד הפנים רשאי לבקש את השירות, האדם עצמו הוריו, ילדיו, בני זוג, וכל מי שיש לו עניין אישי בכך יוכל לעשות זאת על ידי נוכחות אישית בלשכת רשות האוכלוסין וההגירה בצירוף ייפוי כוח או מכתב הסבר.

כאשר מדובר בתעודת לידה אמריקאית נדרשת פעילות מורכבת והגעה לקונסוליה האמריקאית לשם כך.

פנו למאסטר ויזה כעת בכל שאלה בנושא שחזור תעודת לידה אמריקאית מקורית 

ניתן להשאיר פנייה באתר או להתקשר 1700-72-74-76

באותו נושא

שחזור תעודת לידה אמריקאית מקורית

שחזור תעודת לידה אמריקאית מקורית Social Security Number –הדרישה הפכה את התהליך למסובך ביותר עבור כולם אך במיוחד עבור אזרחים אמריקאים שנולדו בארצות הברית. החוק החדש שמחייב

קרא עוד »

מה עושים אחרי שזוכים?

מה צריך לעשות לאחר זכייה בהגרלת גרין קארד כ- 125,000 אנשים מכל העולם זוכים בכל שנה בתוכנית הגרין קארד, הזוכים רשאים להתגורר ולעבוד בארה"ב לתקופה

קרא עוד »

אנחנו נעשה הכל עבורך!

השאר פרטייך כעך ונציג יצור עמך קשר עם כל הפרטים בהקדם!