חידוש דרכון אמריקאי

חידוש דרכון אמריקאי נדרש בדרך כלל לאחר כעשר או חמש עשרה שנה מעת הנפקת הדרכון הקודם. חידוש הדרכון זהו תהליך דומה או אפילו זהה לתהליך של הנפקת הדרכון האמריקאי הראשון.

הנפקת דרכון אמריקאי נעשה בדרך כלל באמצעות מילוי טופס המכונה DS – 11  הטופס מכיל את כל הפרטים האישיים את פרטי העיסוק וגם שם של איש קשר לכל מקרה חירום. באתר השגרירות ניתן למצוא את הטופס המבוקש. (לתשומת ליבכם, מדובר בטופס הכתוב בשפה האנגלית וכך גם יש למלא אותו) לאחר שממלאים את הטופס הדרוש יש לקבוע תור בקונסוליה בירושלים או לחילופין בשגרירות בתל אביב.

אל השגרירות או לקונסוליה יש להגיע עם הטופס DS – 11  המלא, + 2 תמונות פספורט שיהיו בגודל של 5*5 ס"מ המצולמים על רקע לבן, תשלום עבור הדרכון וכמובן גם תעודה מזהה כלשהי, כמו רישיון, תעודת זהות, דרכון אמריקאי ישן וכו' .

הריאיון הינו רציני וחשוב ותתבקשו לחתום על הטופס על מנת להצהיר בפני הקונסול כי כל מה שכתבתם נכון. כל זה נכון להנפקה של דרכון ראשון.

כאשר מדובר בחידוש דרכון אמריקאי, התהליך הוא כזה-

מילוי של טופס DS – 82 שזהו טופס שמכיל גם הוא בדומה לטופס DS -11 את כל הפרטים האישיים את פרטי העיסוק, את שם איש הקשר למקרה חירום וכו' . טופס זה, אף הוא כקודמו נמצא באתר השגרירות והוא כמובן כתוב בשפה האנגלית ויש למלא אותו באנגלית. למרות האפשרות לפטור מראיון אנו תמיד ממליצים להגיע לפגישה בשגרירות בכדי לחסוך זמן.

ההבדל בין ההנפקה של הדרכון הראשון לבין ההנפקה של הדרכון השני או בעת חידוש דרכון הוא כי אם הדרכון הקודם שלכם היה בתוקף למשך 10 שנים והוצאתם אותו לא לפני יותר מחמש עשרה שנה לא תהיו זקוקים לריאיון אישי ואתם תוכלו לחדש את הדרכון באופן פשוט וקל באמצעות הדואר. יהיה עליכם להוציא צ'ק בנקאי על סך הסכום הנכון לאותו זמן ולשלוח אותו בצירוף עם כל הטפסים. אם בכל זאת תהיו מעוניינים תוכלו לפנות אל השגרירות.

האם כדאי לעשות את זה לבד? זוהי שאלה טובה. מאסטר ויזה יכולה לקצר ולייעל את התהליך באופן משמעותי למענכם.

פנו למאסטר ויזה כעת בכל שאלה בנושא אישור החידוש דרכון אמריקאי

ניתן להשאיר פנייה באתר או להתקשר 1700-72-74-76

מאמרים נוספים

נגישות

אנחנו נעשה הכל עבורך!

השאר פרטייך כעך ונציג יצור עמך קשר עם כל הפרטים בהקדם!