רוצה לחיות בארה"ב? הרשמה מוקדמת

היתרונות להנפקת אישור כניסה לארה"ב ESTA באמצעות מאסטר ויזה?
אם בקשתך תסורב תקבל זיכוי - לא אושרת לא שילמת!*

הגשת הבקשה בעברית בצורה נגישה!​

קבלת אישור כניסה לארה"ב עד 24 שעות!
ערעור מול הרשויות האמריקאיות במקרה סירוב!
הדרכה מלאה והסבר אודות האישור החדש!
ניסיון עשיר של אלפי בקשות כניסה לארה"ב!
מאמרים מומלצים
מפורסמים שנעזרו במאסטר ויזה

צרו קשר עכשיו

או חייגו:
1700-72-74-76

האם גם אתם מתאימים לחידוש ויזה ללא ראיון?

אם עד היום הייתם צריכים לפנות זמן לתהליך חידוש ויזה לארהב, דבר אשר כלל מילוי מחודש של טפסים, קביעת ראיון, הגעה לראיון והמתנה לויזה, כיום רוב האנשים יכולים לבצע את ההליך של חידוש ויזה לארהב ללא ראיון בשגרירות וזאת באמצעות האינטרנט ודואר ישראל.

רק אם אתם מעל לגיל 14 והויזה הקודמת הונפקה לכם כאשר הייתם בני 14 ויותר. ילדים מתחת לגיל זה אינם יכולים לבצע חידוש ויזה לארצות הברית ללא ראיון.

  • תוקף – תוכלו לבצע חידוש ויזה לארה"ב ללא ראיון רק אם הויזה שלכם עדיין בתוקף או שתוקפה פג לפני פחות משנתיים. באם שמתם לב שפג תוקפה של הויזה שלכם לפני 25 חודשים ויותר, תצטרכו לעבור את ההליך המוכר (זה הכולל ראיון).
  • הנפקה – רק אם הויזה שלכם הונפקה לאחר התאריך הבא: 1.1.2008
  • מיקום – רק אם אתם יכולים להגיש את הבקשה באותו מקום בו הונפקה לכם הויזה הקודמת. כלומר, אם אתם מתגוררים בירושלים ואתם מעוניינים שההנפקה של הויזה תיעשה בירושלים, אך ההנפקה הקודמת נעשתה בתל אביב, תצטרכו להגיע לראיון בירושלים או לפנות אל תל אביב שם תוכלו לבצע את הפרוצדורה ללא ראיון.
  • סוג ויזה – חידוש מסוג זה מתאים רק לבעלי ויזות ספציפיות, כמו למשל ויזת סטודנט, ויזת מבקר, ויזת איש צוות כלי שייט או כלי טייס (חשוב להתעדכן אונליין אל מול המידע המופיע בשגרירות ארה"ב או לפנות אל חברת מאסטר ויזה שתספק לכם את האינפורמציה המדויקת ביותר).

לא מוותרים לכם – הקפדה על פרטים

אחת הסיבות שמובילה את רוב האנשים לפנות אל חברה שמומחית בכל הקשור אל שירותי חידוש ויזה ללא ראיון, הוצאת ויזה דחופה, ויזת עבודה בארצות הברית, אישורי כניסה באמצעות תכנית פטור מויזה לארה"ב ושירותים נוספים שעיקרם כניסה חוקית לארצות הברית, היא אחוזי ההצלחה של החברה לעומת אחוזי ההצלחה של האדם הפרטי. גם בעת חידוש ויזה לארה"ב ללא ראיון תידרשו למלא טופס בקשה לויזה באופן מדויק, לספח את הניירת המתאימה ולבחור בסוג השירות המתאים. למרות שרובינו שולטים בשפה האנגלית ברמה בסיסית ולמרות הרצון הטוב, פעמים רבות מתרחשות טעויות רבות שנובעות כתוצאה מאיות שגוי, אי מילוי נכון של השדות בטופס הבקשה, מסמכים חסרים ועוד. חברה שמומחית בתחומים אלו, תוודא שכל טופס ומסמך אשר מוגשים לשגרירות ארצות הברית, מדוייקים ומוגשים כהלכה. חברת 'מאסטר ויזה' מעסיקה מומחים בתחום חידוש ויזה לארהב ללא ראיון וחידוש ויזה לארה"ב ואחוזי ההצלחה שלה הם מעל ל- 95.1%.

איך ממשיכים משם?

לאחר ביצוע תהליך חידוש הויזה שלכם באמצעות אתר האינטרנט של שגרירות ארצות הברית וקבלת אישור כי הויזה שלכם אכן חודשה, כל שתצטרכו לעשות הוא למסור את הדרכון שלכם לשגרירות ארה"ב אם על ידי הגעה פיזית עם הדרכון והחתמתו או באמצעות דואר ישראל. בהצלחה!

רוצה שנעשה את העבודה בשבילך?

אנחנו נעשה הכל עבורך!

השאר פרטייך כעך ונציג יצור עמך קשר עם כל הפרטים בהקדם!