רוצה לחיות בארה"ב? הרשמה מוזלת עד 24/03

היתרונות להנפקת אישור כניסה לארה"ב ESTA באמצעות מאסטר ויזה?
אם בקשתך תסורב תקבל זיכוי - לא אושרת לא שילמת!*

הגשת הבקשה בעברית בצורה נגישה!​

קבלת אישור כניסה לארה"ב עד 24 שעות!
ערעור מול הרשויות האמריקאיות במקרה סירוב!
הדרכה מלאה והסבר אודות האישור החדש!
ניסיון עשיר של אלפי בקשות כניסה לארה"ב!
מאמרים מומלצים
מפורסמים שנעזרו במאסטר ויזה

צרו קשר עכשיו

או חייגו:
1700-72-74-76

השקעות נדל"ן בארה"ב - לא רק לאזרחים

השקעות נדל"ן בארה"ב הן פופולאריות במיוחד לאור מחירי הנדל"ן הגבוהים בישראל, כמות האפשרויות העצומה במדינה הצפון אמריקאית והאפשרות לקבל תשואה נאה במיוחד. ניתן להשקיע בצורות שונות, בין אם על ידי רכישה באופן פרטי או על ידי הקמה של חברה בע"מ – LLC. בנוסף, מי שבאפשרותם להשקיע סכומים גדולים ואולי כבר עשו זאת בעבר, עשויים להיות זכאים לקבל ויזת משקיע לארה"ב. ויזה לארה"ב מסוג זה תאפשר לכם ולמשפחתם לחיות ולעבוד בארה"ב ולהקים עסק בתחום הנדל"ן או בתחום אחר.

רכישת נדל"ן אמריקאי 

באופן ספציפי, אין חובה בויזה לארה"ב או באזרחות אמריקאית על מנת לרכוש נדל"ן להשקעה. מה שכן יש לעשות הוא להשקיע זמן ומחשבה באיתור הנכס, תוך התחשבות רבה בגורמים גיאוגרפיים, דמוגרפיים ונדל"ניים רבים. יש לבצע הערכת שווי לנכס על ידי שמאי מוסמך ובדיקת Dou Diligence לבירור מצב הנכס מבחינה הנדסית ומוניציפאלית. על מנת לבצע רכישה, יש להגיש מסמך בנקאי הנקרא Proof of Fund המעיד על סכום הכסף שבבעלות הרוכש או בבעלות החברה הרוכשת שבבעלותו. לאחר מכן ניתן להגיש הצעה רשמית לרכישתו. כל התהליך יכול להתבצע באופן עצמאי או על ידי חברת נדל"ן ישראלית או אמריקאית שמתווכת ומטפלת בביורוקרטיה ובסוגיות אדמיניסטרטיביות.

הקמת חברה בע"מ

את הנכס שתרכשו תוכלו להחזיק תחת שמכם או תחת חברה בע"מ – Limited Liability Company שתקימו למען מטרה זאת, וזוהי אופציה שרוכשי נדל"ן רבים רותמים לעזרתם. היא מספקת הגנה משפטית משמעותית לבעלי החברה, כמו כל חברה בע"מ, היא מקלה על מכירה עתידית של הנכס/ים ומפחיתה את שיעור המס שיש לשלם בעת המכירה. בשביל לרכוש את הנכס ולנהל אותו בשוטף, יש לפתוח חשבון בנק בארה"ב ולרשום אותו על שם החברה.

ויזת משקיע לארה"ב

ויזת E-2 מאפשרת לאנשים בעלי הון מינימאלי מסוים, שמעוניינים להשקיע בארה"ב, לעבור למדינה, לחיות ולהשקיע בה במשך 5 שנים, לרבות בני המשפחה שלהם ועובדים שכירים שהם יעסיקו בעסק. לשמחתנו, לאחרונה הוקלו התנאים לקבלת הוויזה בתור ישראלים. זוהי הזדמנות להקים עסק בארה"ב גם בלי להיות אזרחים אמריקאיים. על מנת להיות זכאים לקבלת הוויזה, יש לשאוף להקים עסק שיכול לתרום לכלכלה האמריקאית ויוכל לייצר מקומות עבודה למקומיים. את הוויזה ניתן להרחיב בסוף התקופה לתקופה נוספת, בהתאם לעמידה בתנאי הוויזה, התרומה לארה"ב וההצלחה העסקית. באופן הזה, את ההשקעה בנדל"ן ניתן יהיה למנף לעסק או חברה של ממש, בין אם מדובר בפתיחת סניף אמריקאי של חברה קיימת או בהקמה של עסק חדש בארה"ב.  

אזרחות אמריקאית

אמנם אין חובה להיות אזרח אמריקאי או אף בהוצאת ויזה לארה"ב על מנת לרכוש נדל"ן בארה"ב, אך במידה ואתם זכאים לקבל ויזת משקיע לארה"ב, ויזה על בסיס אחר או לקבל אזרחות אמריקאית – מומלץ לבדוק את ההזדמנות לעומק, על מנת לשפר את עתידכם האישי והכלכלי ולפתוח בפניכם צוהר ואפשרויות חדשות ומלהיבות.  

אנחנו נעשה הכל עבורך!

השאר פרטייך כעך ונציג יצור עמך קשר עם כל הפרטים בהקדם!