רוצה לחיות בארה"ב? הרשמה מוקדמת

היתרונות להנפקת אישור כניסה לארה"ב ESTA באמצעות מאסטר ויזה?
אם בקשתך תסורב תקבל זיכוי - לא אושרת לא שילמת!*

הגשת הבקשה בעברית בצורה נגישה!​

קבלת אישור כניסה לארה"ב עד 24 שעות!
ערעור מול הרשויות האמריקאיות במקרה סירוב!
הדרכה מלאה והסבר אודות האישור החדש!
ניסיון עשיר של אלפי בקשות כניסה לארה"ב!
מאמרים מומלצים
מפורסמים שנעזרו במאסטר ויזה

צרו קשר עכשיו

או חייגו:
1700-72-74-76

עושים לכם סדר בתהליך: איך מחדשים ויזה לארה"ב?

נכון להיום על מנת לדרוך על אדמת ארצות הברית חובה על כל ישראלי מחויב להנפיק אישור כניסה לארה"ב – ויזת תיירות או החל מעתה כשישראל נכנסת לתכנית הפטור מויזה – אזרחים ישראלים זכאים להנפיק אישור כניסה לארה"ב ESTA. 

אם הינכם מעוניינים לחדש ויזת תיירות לארה"ב, קראו את הכתבה שלפניכם!

מהו חידוש ויזה לארצות הברית?

פעולת חידוש ויזה לארה"ב משולה לפעולת הנפקת ויזה חדשה לארה"ב. הויזה אינה מתחדשת באופן אוטומטי וזאת משום שהאמריקאים מעוניינים לערוך בדיקה מחודשת ולהחליט האם הם אכן מעוניינים לחדש לכם את הויזה או שמא הם סבורים שאתם מהווים סכנה או מטרד עבור ארה"ב ולכן עדיף לא לאפשר לכם להיכנס אל מדינתם. כיוון שלא מדובר על פעולה אוטומטית ומובנית מאליה, תצטרכו להשקיע גם הפעם מאמץ במילוי תקין של טופס הבקשה, בצירוף כל המסמכים הנדרשים וביצוע כל צעד נוסף הנדרש מכם על ידי השגרירות על מנת לחדש את הויזה.

חשוב לדעת

  • פג תוקף הדרכון – אם פג תוקפו של הדרכון הישן שלכם, תצטרכו להנפיק דרכון חדש. באם הויזה לארצות הברית עדיין תקפה בדרכון הישן שלכם ואתם מעוניינים לטוס אל ארה"ב תצטרכו להגיע עם שני הדרכונים. הישן עם הויזה והחדש שבתוקף.
  • הדרכון נגנב – באם אין אתם מעוניינים בהוצאת ויזה מחדש, תצטרכו לעדכן את המשטרה שהדרכון שלכם נגנב ולשלוח את האישור לשגרירות ארה"ב ואילו השגרירות תנפיק לכם ויזה חדשה.
  • ויזה לארה"ב לכל החיים – בעבר נהגו להנפיק ויזות לארה"ב גם לתקופת זמן בלתי מוגבלת ("לכל החיים"). כיום הדבר אינו קיים ולכן חשוב להגיע אל שגרירות ארצות הברית על מנת להוציא ויזה חדשה.
  • חידוש ויזה לארצות הברית – נכון להיום יש שתי אפשרויות של חידוש הויזה. הראשונה, חידוש הכולל ראיון אישי בשגרירות. השנייה, חידוש ויזה לארה"ב ללא ראיון.

החידושים – עם ראיון או בלי ראיון?

באם אתם בני 14 ומעלה, עדיין לא עברה שנה מאז פג תוקפה של הויזה שלכם, הנפקתה נעשתה לאחר הראשון לינואר 2018, היא לא כוללת את המילים BLANKET, CLEARENCE או WAIVER ומדובר על ויזה מסוג מבקר, סטודנט, איש או אשת תקשורת, ספורטאי, אמן, עובד דת או איש צוות כלי שייט או כלי טייס, תוכלו לבחור באם אתם מעוניינים בפעולת חידוש ויזה לארצות הברית עם ראיון או בלי ראיון, בתנאי שהויזה הקודמת, פג תוקפה פחות מ24 חודשים. 

נכון להיום האפשרות השנייה (החדשה), היא האטרקטיבית יותר, שכן רוב האנשים אינם מעוניינים להמתין זמן רב בתור לראיון בשגרירות ולהתכונן לראיון עצמו. כיוון שעדיין נדרש למלא טופס 160-DS , להקפיד על מילוי נכון של הטופס ולעמוד בשאר הקריטריונים הנדרשים, רוב האנשים פונים אל חברת 'מאסטר ויזה' בה מועסקים מומחים בתחום ויזה לארצות הברית אשר מציעים גם שירות מזורז שעיקרו הוצאת ויזה וחידוש ויזה לארה"ב ללא ראיון.

כעת, כל שנותר לכם לעשות הוא להגיע להחלטה באם אתם מעוניינים לחדש את הויזה בעצמכם או שמא אתם מעוניינים "ללכת על בטוח" ולתת לצוות המומחים של מאסטר ויזה לעשות בשבילכם את העבודה. בהצלחה!

רוצה שנעשה את העבודה בשבילך?

אנחנו נעשה הכל עבורך!

השאר פרטייך כעך ונציג יצור עמך קשר עם כל הפרטים בהקדם!