היתרונות להנפקת אישור כניסה לארה"ב ESTA באמצעות מאסטר ויזה?
אם בקשתך תסורב תקבל זיכוי - לא אושרת לא שילמת!*

הגשת הבקשה בעברית בצורה נגישה!​

קבלת אישור כניסה לארה"ב עד 24 שעות!
ערעור מול הרשויות האמריקאיות במקרה סירוב!
הדרכה מלאה והסבר אודות האישור החדש!
ניסיון עשיר של אלפי בקשות כניסה לארה"ב!
מאמרים מומלצים
מפורסמים שנעזרו במאסטר ויזה

צרו קשר עכשיו

או חייגו:
1700-72-74-76

איך מוציאים Social Security Card? הדרך אל הכרטיס המבוקש

המונח Social Security Number (שנקרא בקיצור – SSN) הוא מספר ביטוח אמריקאי. הכרטיס המציג את המספר, ה-Social Security Card, מעניק הטבות כספיות שניתנות לרוב האמריקאים שעובדים אשר מסייעות להם בפנסיה, במקרים של אובדן כושר עבודה או פטירת בן הזוג. הצורך בכרטיס נובע מהעלאת פיקוח רשויות המיסים בארצות הברית וחקיקת חוקים של ה- FATCA (חוק ציות להוראות של חשבונות זרים).

הזכאים להטבות הם תושבי ארה"ב ותושבי חוץ שקיבלו אישור לעבוד בארצות הברית. ישנם שלושה סוגים של כרטיסים: הכרטיס הראשון ניתן לאזרחי ארצות הברית או למהגרים שקיבלו אישור קבוע לעבודה. הכרטיס השני מיועד עבור מהגרים שלא קיבלו אישור עבודה אך זקוקים להטבות שהכרטיס מעניק. הכרטיס השלישי מיועד לאנשים שנמצאים בארצות הברית לזמן מוגבל וקיבלו אישור לעבוד במדינה.

ללא הכרטיס לא ניתן להוציא כרטיס אשראי, לקבל משכורת, לקבל הלוואות, לרשום את הילדים לבית הספר, לקבל שירותים מספקי הטלפון והחשמל או לפתוח חשבון בנק בארצות הברית; כך שאם אתם מגיעים לארצות הברית חשוב שתדאגו להנפיק את הכרטיס.

איך מוציאים Social Security Card?

כדי להוציא את הכרטיס יהיה עליכם לפנות אל הגוף The Social Security Administration (הביטוח הלאומי האמריקאי) ולקבל ממנו מספר. בשלב זה תופיעו אצלם במערכת ותתחילו לצבור נקודות שיאפשרו לכם לקבל הטבות בעתיד. יש לציין כי הוצאת הכרטיס אינה כרוכה בתשלום.

לאחר שהגוף ימצא שאתם עומדים בתנאים שמאפשרים קבלת הטבות יהיה עליכם להגיש בקשה כדי לקבל אותן. מכיוון שזוהי הפעם הראשונה שאתם מגישים את הבקשה יהיה עליכם להגיע אל המשרדים של הביטוח הלאומי ולמלא טופס לקבלת כרטיס של ביטוח לאומי – אפשר למצוא את הטופס באתר של הביטוח הלאומי.

בהמשך יהיה עליכם להגיע עם טופס מלא, ויזה בתוקף, דרכון בתוקף עם חותמת שמאשרת כניסה לארה"ב, אישור עבודה, תעודת נישואין, טופס 194 מלא שהורדתם מהאינטרנט וכתובת אליה יהיה ניתן לשלוח את הכרטיס. לאחר כשלושה שבועות בממוצע ישלח אליכם הכרטיס. חשוב מאוד לא להסתובב עם הכרטיס ולהקפיד להניח אותו בבית במקום בטוח משום שקיים סיכון לגניבת זהות.

הכרטיס חיוני לכל אדם שמגיע לארה"ב: הוציאו אותו כדי לשמור על רמת החיים שלכם

הוצאת הכרטיס דורשת זמן ואנרגיות אך התהליך הכרחי עבור כל אדם שמגיע לארה"ב ולכן יש לבצע את כל השלבים הנדרשים. תהיו בטוחים שהכרטיס יסייע לכם בהמשך. כפי שציינו הכרטיס יעניק לכם הטבות ויאפשר לקבל את כל השירותים הנחוצים כדי לשמור על רמת החיים (לפתוח חשבון בנק, לקחת הלוואות, לקבל משכורות ולקבל שירותים נוספים). אם אתם מסתבכים ולא מצליחים לבצע את התהליך או במקרה שחסר לכם זמן או שאין לכם רצון לעשות זאת לבד תוכלו לפנות אל בעלי מקצוע שמתמחים בתחום.

אנחנו נעשה הכל עבורך!

השאר פרטייך כעך ונציג יצור עמך קשר עם כל הפרטים בהקדם!