רוצה לחיות בארה"ב? הרשמה מוקדמת

היתרונות להנפקת אישור כניסה לארה"ב ESTA באמצעות מאסטר ויזה?
אם בקשתך תסורב תקבל זיכוי - לא אושרת לא שילמת!*

הגשת הבקשה בעברית בצורה נגישה!​

קבלת אישור כניסה לארה"ב עד 24 שעות!
ערעור מול הרשויות האמריקאיות במקרה סירוב!
הדרכה מלאה והסבר אודות האישור החדש!
ניסיון עשיר של אלפי בקשות כניסה לארה"ב!
מאמרים מומלצים
מפורסמים שנעזרו במאסטר ויזה

צרו קשר עכשיו

או חייגו:
1700-72-74-76

לחיות בארה"ב

רבים חולמים לחיות בארה"ב על אף המצב הכלכלי המאפיין את העידן הנוכחי. העובדה כי ארה"ב אינה עוד מה שהייתה בתחילת שנות השמונים, לא מונעת מישראלים רבים לחלום על מעבר ומגורים בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, ובצדק. החיים בארה"ב מאפשרים לכל אדם לחוות אופי שונה של החיים, להרגיש מהי רווחה כלכלית ולחיות באווירה רגועה וללא מתחים אישיים או מדיניים. אופציות התעסוקה והניוד בין רמת חיים ממוצעת לגבוהה, הן רבות ומגוונות ותלויות בכם בלבד. זו, הלכה למעשה, הסיבה שארה"ב הפכה לארץ ההזדמנויות הבלתי מוגבלות. אם גם אתם מעוניינים לחיות בארה"ב מאמר זה מתאים גם לכם.

להתגורר בארה"ב במסגרת החוק
ישראלים רבים בוחרים להיכנס אל שערי ארצות הברית עם ויזת תייר ולנסות את מזלם כשוהים בלתי חוקיים ובדרך זו או אחרת "להתקמבן" על שהייה חוקית. זו בהחלט יכולה להיות דרך רלוונטית אך לא תמיד היא מסתיימת ב"הפי אנד", משום שאם מחלקת ההגירה תופסת אתכם שוהים או עובדים בגבולות ארצות הברית ללא אישור המוענק על ידי שגרירות ארצות הברית, אתם עתידים להיענש, לעיתים באופן קיצוני עד כדי איסור כניסה לארה"ב ליתר ימי חייכם.
אופציה לא רעה בכלל להגיע לחיות בארה"ב, היא באמצעות רילוקיישן או מציאת מקום עבודה מהארץ. מהרגע בו תמצאו מעסיק שמוכן להצהיר כי אתם עובדים עבורו, כך יהיה לכם קל יותר להשיג את האישורים הנדרשים לשהות חוקית בארה"ב.

לא לוקחים סיכון
אף על פי שהשהות בארה"ב מאתגרת ורבים מעדיפים להשקיע כמה שפחות אנרגיות בהוצאת הניירת והאישורים המתאימים למגורים חוקיים בארצות הברית, אל לכם לקחת סיכון וחשוב שתגיעו חוקיים ומסודרים למדינה. תושב בלתי חוקי עתיד להסתבך לא רק עם החוק, אלא גם להתקשות במציאת עבודה, ברכישת שירותים בין היתר: חיבור לחברות תקשורת ואף בשרותים רפואיים. מעבר לכל, השהות הבלתי חוקית עתידה להקשות על חייכם ולמלא אתכם בפחדים וחרדות אודות העדר החוקיות. החיים עלולים להפוך לבלתי נסבלים ולכן דרך זו אינה מומלצת. בכדי לחיות בארה"ב ברוגע ואושר, חשוב לדאוג לויזה ולניירת מתאימה מבעוד מועד.

נשמח לענות לשאלותיכם ולתת ייעוץ ראשוני חינם ללא כל התחייבות

התקשרו : 1700-72-74-76 או השאירו פרטיכם ונציג יצור עמכם קשר

אנחנו נעשה הכל עבורך!

השאר פרטייך כעך ונציג יצור עמך קשר עם כל הפרטים בהקדם!