רוצה לחיות בארה"ב? הרשמה מוזלת עד 24/03

היתרונות להנפקת אישור כניסה לארה"ב ESTA באמצעות מאסטר ויזה?
אם בקשתך תסורב תקבל זיכוי - לא אושרת לא שילמת!*

הגשת הבקשה בעברית בצורה נגישה!​

קבלת אישור כניסה לארה"ב עד 24 שעות!
ערעור מול הרשויות האמריקאיות במקרה סירוב!
הדרכה מלאה והסבר אודות האישור החדש!
ניסיון עשיר של אלפי בקשות כניסה לארה"ב!
מאמרים מומלצים
מפורסמים שנעזרו במאסטר ויזה

צרו קשר עכשיו

או חייגו:
1700-72-74-76

איך מוציאים ויזה לארה"ב?

השתחררתם מהצבא ואתם מעוניינים לטוס לארה"ב? בין אם השאיפה שלכם היא "לעשות מכה" ולהרוויח הרבה כסף, להירשם למוסד לימודים נחשב, או לעשות טיול מהחלומות בחוף המזרחי או המערבי – תצטרכו ויזה כדי להגשים זאת. לתהליך הוצאת ויזה לארה"ב יצא שם רע, ויש לכך הצדקה מסוימת. מדובר בתהליך ביורוקרטי מסובך, הדורש מילוי טפסים, איסוף מסמכים, וכמובן, החלק המרתיע ביותר: ראיון בשגרירות ארצות הברית שיחרוץ את גורלכם ויקבע האם כניסתכם לארה"ב תאושר – או תיחסם.

מה חשוב לדעת על הוצאת ויזה לארה"ב?

סביב התהליך של הוצאת ויזה לארה"ב נוצרו מיתוסים רבים, שלרוע המזל פוגעים לא פעם באלה המבקשים לעשות את התהליך. למשל, נהוג לחשוב שהראיון בשגרירות הוא החלק החשוב, אך למעשה, הטופס שאתם ממלאים (טופס DS160) מהווה 80% מהצלחתכם להשיג ויזה או לא. הראיון מגיע אחרי שנציגי השגרירות עוברים על הטפסים שלכם מראש – וכך, ניתן להסיק כי אתם מגיעים לראיון לאחר שהתקבלה ההחלטה אם תינתן לכם ויזה כבר לפני הראיון.

דבר חשוב נוסף הוא שפת הגוף בראיון. שפת הגוף קובעת רושם ראשוני הרבה יותר מהשפה המדוברת, ולכן כדאי להקפיד על שפת גוף שמשדרת ביטחון ואמינות: לא לשלב ידיים, להימנע מלגרד את הראש, ליצור קשר עין עם המראיין וכו'.

דברים שעשויים לפגוע בהצלחת קבלת הוויזה הם אם תציינו שאתם מתכוונים לנסוע לארה"ב לתקופה של יותר מחודש, ואם שהיתם בארה"ב כחצי שנה במהלך חמש השנים שקדמו לראיון: דברים אלה מעוררים חשד אצל המראיין. בנוסף כדאי לדעת שדירה או רכב בבעלותכם לאו דווקא יעזרו לכם לקבל ויזה, כפי שנהוג לחשוב.

ויזה לארצות הברית מוציאים עם מאסטר ויזה

אם ברצונכם להימנע מכל הטעויות האלה, ולהגדיל את סיכויי ההצלחה שלכם לקבלת הוויזה – אנו ממליצים לכם בחום לפנות אל מאסטר ויזה – עם ניסיון של 10 שנים בתחום ומחקר מעמיק של הנושא, אנחנו יודעים איך מוציאים ויזה לארה"ב ועומדים היום על 87% ויזות מאושרות עבור לקוחותינו. עוד אנו מציעים מחיר נוח לכל כיס, ליווי צמוד ומענה לשאלות מתחילת התהליך ועד סופו. דברו איתנו עוד היום ותתחילו את התהליך עם סיכויים גבוהים להצלחה! 

באותו נושא

מהם השלבים להוצאות ויזה

מהם השלבים להוצאות ויזה מילוי טפסים בעברית מאסטר-ויזה תשלח לכם (במייל) טפסים רשמיים של שגרירות ארה"ב בעברית, עליכם למלא את הטפסים בקפדנות רבה. הצוות יעבור

קרא עוד »

אנחנו נעשה הכל עבורך!

השאר פרטייך כעך ונציג יצור עמך קשר עם כל הפרטים בהקדם!