רוצה לחיות בארה"ב? הרשמה מוזלת עד 24/03

היתרונות להנפקת אישור כניסה לארה"ב ESTA באמצעות מאסטר ויזה?
אם בקשתך תסורב תקבל זיכוי - לא אושרת לא שילמת!*

הגשת הבקשה בעברית בצורה נגישה!​

קבלת אישור כניסה לארה"ב עד 24 שעות!
ערעור מול הרשויות האמריקאיות במקרה סירוב!
הדרכה מלאה והסבר אודות האישור החדש!
ניסיון עשיר של אלפי בקשות כניסה לארה"ב!
מאמרים מומלצים
מפורסמים שנעזרו במאסטר ויזה

צרו קשר עכשיו

או חייגו:
1700-72-74-76

איך מוציאים ויזה לארצות הברית?

החל מעתה, מדינת ישראל נכנסה באופן רשמי לתכנית הפטור מויזה, וכעת אזרחים ישראלים המחזיקים בדרכון ביומטרי זכאים להנפקת אישור ESTA. אך לא כולם זכאים להנפקת אישור ESTA, ואזרחים אלו נדרשים עדין להנפיק ויזת תיירות לארה"ב מול שגרירות ארה"ב בישראל. אותם אזרחים, מתבקשים להוציא ויזה לארה"ב טרם נסיעתם אליה. הנפקת הויזה נעשית בשגרירות ארצות הברית בישראל ובמעמד ההנפקה מתקבלת החלטה באשר לסוג הויזה שתונפק למבקש ותוקף הויזה. טרם קריאת המדריך 'איך להוציא ויזה לארה"ב' חשוב לדעת שויזה אינה מבטיחה היתר כניסה לארצות הברית, שכן שירותי ההגירה האמריקאים הם אלו אשר מוסמכים למנוע (או לקצר) את כניסתו של כל אדם המעוניין להיכנס למדינתם.

חשוב לדעת טרם תחילת תהליך הוצאת ויזה לארה"ב

  • נוכחות חובה – כל אדם שהגישה בקשה להוצאת ויזה לארצות הברית חייב להגיע לשגרירות.
  • תהליך מקוון – נכון להיום יש אפשרות לנהל את תהליך הוצאת הויזה אונליין עד שלב עריכת הראיון.
  • ראיון – נוער בגילאי 14 עד 16 יתבקש לדגימת טביעת אצבע בלבד, כמו כן אנשים בעלי 61 ומעלה. מגיל 16 ועד גיל 61 תעברו ראיון ותתבקשו להשאיר טביעת אצבע.
  • תכנון נכון של היום – יש לקחת בחשבון שתהליך הוצאת הויזה לוקחת מספר שעות ולכן חשוב לפנות את הזמן ולא לעשות תכניות מיוחדות ביום בו הוזמנתם לראיון בשגרירות.
  • איחורים – אין דבר כזה. אם איחרתם, פספסתם את הראיון ותצטרכו לחזור על התהליך מחדש.
  • ילדים ושפות – אין כניסה לילדים מתחת לגיל 14 וכל אחד יכול לבחור האם להתראיין באנגלית, עברית, רוסית או ערבית.
  • רילוקיישן – איך להוציא ויזה לארה"ב למטרת רילוקיישן? אותו הדבר! גם אנשים שמתכננים לטוס אל ארה"ב למטרת רילוקיישן צריכים לעבור את אותו התהליך של אדם שמעוניין לטוס לארה"ב למטרה תיירותית.

איך להוציא ויזה לארה"ב - השלבים

  1. סוג הויזה: יש להבין איזה סוג ויזה נדרשת. ישנן קטגוריות שונות של ויזה בהתאם למטרת הביקור שלך, כגון תיירות, עבודה, לימודים או עסקים. לרוב כאשר נשאלת השאלה "איך להוציא ויזה לארצות הברית" הכוונה היא לויזת תייר. 
  2. מילוי הטופס והכנת מסמכים נדרשים:
    • מילוי טפסים – יש למלא טופס בקשה להוצאת ויזה לארה"ב (160-DS). חשוב לדעת שמילוי הטופס הוא בשפה האנגלית והשאלות מותאמות לסוג הויזה בה מעוניינים.
    • המצאת מסמכים נלווים – יש לדאוג לספח או להביא לשגרירות את כל אותם מסמכים אותם יש להמציא לשגרירות, מסמכים כמו למשל אישור ממקום עבודה קבוע, תלוש שכר, אסמכתא של תשלום לשנת הלימודים באוניברסיטה ועוד.
  3. תשלום אגרת הבקשה – יש לשלם את אגרת הבקשה לפני תזמון ראיון הויזה בשגרירות. גובה האגרה תלוי בקטגוריית הויזה. ניתן לבדוק מראש את לוח התעריפים באתר השגירות של ארה"ב. נכון להיום עבור ויזת תייר יש לשלם אגרת אשרת ויזה בסך 185$. זיכרו, תשלום זה הוא תנאי הכרחי עבור קביעת ראיון.
  4. קביעת ראיון – לאחר מילוי טופס הבקשה אונליין ותשלום האגרה הנדרשת, שגרירות ארה"ב תקבע לכם יום ושעה לראיון האישי בשגרירות עצמה. הראיון מתנהל בעברית או באנגלית וחשוב להביא אליו את הטפסים הבאים:
    • טופס הבקשה שהגשתם באתר – אישור DS-160 יש להדפיס את דף האישור לאחר השלמת מילוי הטופס. 
    • אישור תשלום האגרה
    • הזימון לראיון
    • תמונת פספורט לפי הנחיות של השגרירות, כאמור לא כל תמונה מתאימה לצורך הגשת הבקשה. בדקו את המדריך שלנו "תמונה לויזה לארה"ב" שתואם את הנחיות השגרירות.
    • דרכון (יש לוודא שהדרכון בתוקף לפחות שישה חודשים מעבר לתקופת השהות המיועדת בארצות הברית.)
    • מסמכים תומכים: מסמכים אלה עשויים לכלול הוכחת קשרים למדינת הולדתך, ראיות לכספים לכיסוי ההוצאות שלך, מכתבי הזמנה, מסמכי תעסוקה או לימודים וכו'. 
  5. הגעה לראיון בשגירות –  בהתאם לתאריך שנקבע עבורכם, יש להגיע  לשגרירות או בקונסוליה של ארה"ב לראיון הוויזה. חשוב להתכונן היטב לראיון בשגרירות ולהיות מוכנים לענות על שאלות הקשורות למטרת הנסיעה שלך, קשרים למדינת הולדתך, מצב פיננסי ומידע רלוונטי אחר. חשוב לשתף פעולה, לענות את האמת ולהציג את המסמכים שלך כאשר תתבקשו.
  6. טביעת אצבע – בשגרירות יש אשנב בו תידרשו להשאיר טביעת אצבע. (ביומטרי)
  7. תשובה וקבלת ויזה – באם התשובה חיובית, הדרכון ובו הויזה יגיע אליכם בשליחות ואם התשובה שלילית תקבלו מכתב המבשר זאת ודרכונכם יוחזר לכם על ידי הקונסול.
  8. טיסה לארצות הברית: אם אושרתם ואתם מקבלים את הויזה, דאגו לבדוק את תאריכי תוקף הויזה וכל תנאי ספציפי. תכננו את נסיעתכם בהתאם, ועם ההגעה לארצות הברית, הציגו את הדרכון שלכם עם הויזה לקצין ההגירה בנמל הכניסה.

חשוב לציין שהתהליכים והדרישות להגשת ויזה יכולים להשתנות, לכן מומלץ לבדוק מעת לעת מה חדש. תמיד תוכלו לבדוק ולהתייעץ עם מחלקת שירות הלקוחות של מאסטר ויזה. בהצלחה!

שאלות נפוצות

כמה זמן לוקח ראיון בשגרירות ארה"ב?

משך הראיון בשגרירות ארה"ב יכול להשתנות, בדרך כלל נמשך מספר דקות עד כ-10-15 דקות. גורמים כגון סוג הויזה, מורכבות התיק, מספר מועמדים ויעילות השגרירות יכולים להשפיע על משך הראיון. עם זאת, חשוב להיות מוכנים, לארגן את המסמכים הדרושים ולספק תשובות ברורות. זמני ראיונות ויזה עשויים לכלול גם המתנה לבדיקות ביטחוניות בתורך.

מה צריך להביא לראיון לויזה לארה"ב

לראיון ויזה לארה"ב, יש להביא דרכון בתוקף, דף אישור DS-160, קבלה על תשלום אגרת הבקשה לויזה, תמונה עדכנית ומסמכים תומכים כמו הוכחת קשרים למדינת הולדתך, ראיות לכספים ומכתבי הזמנה. 

איך לקבוע ראיון לויזה?

לפניכם מספר אפשרויות לקבוע תור לראיון: באופן מקוון בכתובת https://ais.usvisa-info.com/he-IL/niv או דרך מוקדי השירות הטלפוניים: שגרירות ירושלים – 02-3741221 ושלוחת השגרירות בתל אביב – 03-9058062 או באמצעות מאסטר ויזה בטלפון 03-9400490

איך משנים מועד ראיון לויזה?

לצורך שינוי שינוי מועד ריאיון לויזה יש לבטל את הראיון שנקבע ולאחר מכן תצטרכו למלא מחדש טופס DS 160. לאחר מכאן תצטרכו לקבוע תור חדש בטלפון: 02-3741221 עבור השגרירות בירושלים או 03-9058062 או דרך האתר. לצורך הקדמת הראיון אנו ממליצים לפנות לשירות הלקוחות של מאסטר ויזה לסיוע. 

מי לא צריך ויזה לארה"ב?

אזרחים של מדינות אשר נכללות במסגרת תוכנית פטור מויזה – תוכנית ויתור ויזה (VWP) של ארה"ב. אנשים זכאים לנסוע לארצות הברית ללא ה-VWP מאפשר לאזרחים של מדינות ספציפיות לבקר בארה"ב למטרות תיירות או עסקיות עד 90 יום ללא קבלת ויזה. עם זאת, נוסעים עדיין חייבים לעמוד בדרישות מסוימות, כגון אישור מערכת אלקטרונית לאישור נסיעות (ESTA).

אנחנו נעשה הכל עבורך!

השאר פרטייך כעך ונציג יצור עמך קשר עם כל הפרטים בהקדם!