רוצה לחיות בארה"ב? הרשמה מוזלת עד 24/03

היתרונות להנפקת אישור כניסה לארה"ב ESTA באמצעות מאסטר ויזה?
אם בקשתך תסורב תקבל זיכוי - לא אושרת לא שילמת!*

הגשת הבקשה בעברית בצורה נגישה!​

קבלת אישור כניסה לארה"ב עד 24 שעות!
ערעור מול הרשויות האמריקאיות במקרה סירוב!
הדרכה מלאה והסבר אודות האישור החדש!
ניסיון עשיר של אלפי בקשות כניסה לארה"ב!
מאמרים מומלצים
מפורסמים שנעזרו במאסטר ויזה

צרו קשר עכשיו

או חייגו:
1700-72-74-76

 

מחיר ויזה לארצות הברית – כמה עולה ויזה לארה"ב?

בשנים האחרונות ישראלים רבים מתעניינים באפשרות של הוצאת ויזה לארה"ב, בין אם מדובר בטיול, עבודה, לימודים או הגירה למדינה. חשוב לדעת שהוצאת ויזה לארצות הברית היא תהליך ארוך שמכיל כמה שלבים. אחד השלבים שיש לעבור כדי לזכות בוויזה המבוקשת הוא ראיון בשגרירות ארה"ב וכדי שיהיה ניתן לקבוע את הראיון יש לשלם. תשלום החובה הוא עבור אגרת הוויזה והוא משתנה בהתאם למקרה.

אז כמה כל העסק הזה עולה?

במידה ומבקשי הוויזה מגישים את הבקשה גם עבור ילדיהם יהיה עליהם לשלם באופן חד פעמי, כאשר יש לשלם את הסכום גם אם הבקשה אושרה וגם אם היא לא אושרה. כמו כן, לא יהיה ניתן להעביר את התשלום לאדם אחר או לבטל אותו. האגרה ניתנת לשימוש למשך שנה מהיום בו בוצע התשלום, לאחר מכן פג תוקפה ויהיה צריך לשלם אותה שוב כדי לקבוע את הראיון.

כאשר שואלים כמה עולה ויזה לארה"ב חשוב להבין כי לכל אחד מסוגי הוויזה יש מחיר משלו. לרוב יהיה על מגיש הבקשה לשלם כ-185$, סכום זה חל על ויזת תייר, ויזות עסקים, ויזות חילופי מבקרים וויזות סטודנטים. ויזות שמתבססות על עתירה יעלו כ-190$. ויזה E תעלה כ- 270$ וויזה לארוס/ה, אשה או בעל לאזרח/ית אמריקאי/ת תעלה כ-240$.

מקרים בהם יהיה צורך לשלם תוספת מחיר – דברים שכדאי לדעת

בחלק מהמצבים יצטרכו מבקשי הבקשה להעביר תשלומים נוספים לשגרירות ארה"ב, למרכז הוויזה הלאומי או אל המשרד להגנת המולדת. אנשים שמבקשים ויזה מסוג J,F  ו – M צריכים לשלם סכום נוסף ברגע בו יקבלו את המסמכים של הגשת הבקשה. לוויזה כזו קוראים SEVIS. את אישור התשלום צריך להביא לראיון.

במצבים יוצאי דופן עשוי מחיר אגרת SEVIS לעמוד על 35$, ובמידה שסוכנות ממשלתית מממנת את התוכנית לא יצטרכו מגישי הבקשה לשלם אגרת SEVIS. במקרים אחרים ובהתאם לסוגי הויזה או האזרחות ידרשו מגישי הבקשה לשלם אגרות נוספות כאשר יגיעו לראיון.

איך משלמים על ויזה לארה"ב?

מחיר ויזה לארה"ב אומנם רשום בדולרים אך יש לשלם אותו בהתאם למטבע המקומי. את המחיר ניתן לשלם בדרכים שונות: הדרך הראשונה תהיה באמצעות הדואר – במקרה זה צריך לבוא עם שובר התשלום לאחר שהודפס ממערכת השגרירות. השובר תקף במשך 5 ימים ויש להביא אותו בזמן. יש לשלם את הסכום במזומן. דרך התשלום השנייה יכולה להתבצע באמצעות כרטיס אשראי דרך נציג טלפוני. חשוב לדעת ששגרירות ארה"ב מסכימה לקבל רק ויזה או מאסטרכארד.

במידה ומעוניינים לקבל סיוע מחברות שמתמחות במתן עזרה בתהליך הוצאת ויזה לארה"ב יש לשלם עמלת טיפול. הדעות בנוגע לקבלת השירות חלוקות אך במידה וחוששים מביצוע שגיאות (דבר שעלול לגרום לדחיית הבקשה) יש לשקול את האפשרות.

כפי שהסברנו, תשלום הויזה משתנה בהתאם לסוג שלה. מכיוון שמדובר על תהליך שדורש הרבה זמן וסבלנות מומלץ להתחיל אותו בהקדם האפשרי.

​שיהיה לכם בהצלחה!

אנחנו נעשה הכל עבורך!

השאר פרטייך כעך ונציג יצור עמך קשר עם כל הפרטים בהקדם!