רוצה לחיות בארה"ב? הרשמה מוקדמת

היתרונות להנפקת אישור כניסה לארה"ב ESTA באמצעות מאסטר ויזה?
אם בקשתך תסורב תקבל זיכוי - לא אושרת לא שילמת!*

הגשת הבקשה בעברית בצורה נגישה!​

קבלת אישור כניסה לארה"ב עד 24 שעות!
ערעור מול הרשויות האמריקאיות במקרה סירוב!
הדרכה מלאה והסבר אודות האישור החדש!
ניסיון עשיר של אלפי בקשות כניסה לארה"ב!
מאמרים מומלצים
מפורסמים שנעזרו במאסטר ויזה

צרו קשר עכשיו

או חייגו:
1700-72-74-76

שינוי שם משפחה בויזה לארצות הברית

מאז נולדה מדינת ישראל ועד ימינו אנו, נחשבת ארצות הברית ליעד הביקור מספר אחד אלא שהדרך למנהטן, דיסני וורלד, לאס וגאס וקליפורניה עוברת דרך הוצאת אשרת כניסה – VISA. כיצד עושים זאת? כמה זמן זה לוקח? מה העלויות? ומה עושים כשרוצים לשנות שם בויזה לארצות הברית? כל התשובות – בכתבה שלפניכם.

הוצאת ויזה – ממלאים ומשלמים

אז החלטתם שאת החופשה השנתית תעבירו ברחבי ארצות הברית, וההתרגשות בשיאה! זה הזמן, ללא המתנה ודיחוי נוספים לפתוח בתהליך אשר בסיומו ייקבע האם תזכו לקבל ויזה לארצות הברית. תהליך הוצאת האשרה מתחיל במילוי טופס רלוונטי באתר הקונסוליה האמריקאית (DS-160) בו תתבקשו למלא אחר פרטים ונתונים רבים אודותיכם ואודות המשפחה שלכם. הכינו את עצמכם מראש לטופס ארוך במיוחד, הכולל דרישה לנתוני תעסוקה רבים, שירות צבאי, לימודים, משפחה, פיננסים ועוד. בשלב השני תידרשו לשלם את אגרת האשרה, אם באמצעות האתר או אם באמצעות הדואר. נציין שבמידה ולא תזכו לקבל את הוויזה הנכספת, לא תזכו להחזר כספי על התשלום.

שלב הריאיון

מילאתם את הטופס במדויק ובמהימנות, ועכשיו מתכוננים לראיון. מועד הריאיון ישלח אליכם בדואר האלקטרוני (לרוב מספר שבועות אחרי קליטת הטופס בהצלחה על ידי הרשויות האמריקאיות). ניתן לבקש שינוי מועד. הריאיון עצמו אינו ממושך (כ-10 דקות), אך יתכנו זמני המתנה ארוכים, גם בסניף השגרירות בתל אביב וגם בזה הפועל בירושלים. בתום הפגישה, תדעו אם זכיתם לקבל ויזה לארצות הברית ל-10 שנים, או שמא בקשתכם נדחתה.

 שינוי שם משפחה – זה פשוט וקל

במידה ואתם בעלי ויזה לארצות הברית ושם המשפחה שלכם השתנה במהלך תקופה זו, חשוב לדאוג לשנות את השם גם באשרה עצמה. במידה ולא תעשו זאת, אתם צפויים להיתקל בקשיים רבים בניסיון להיכנס למדינה. איך עושים זאת? בקלות! יש להבחין בין מספר מצבים:

  • לא שיניתם את שם המשפחה בדרכון – לא תהיה לכם שום בעיה להיכנס או לצאת מתחומי ארצות הברית.
  • שיניתם את שם המשפחה בדרכון באמצעות הוספת עמוד נספח – אם אתם עדיין אוחזים בדרכון בו מופיע שם המשפחה הקודם שלכם, אך לדרכון זה התווסף דף נספחים, בו מצוין שינוי השם, גם במקרה זה אינכם צפויים להיתקל בבעיות מיוחדות.
  • הוצאתם דרכון חדש עם שם המשפחה החדש שלכם, אך בוויזה מופיע השם הישן – במצב זה עליכם לפנות לשגרירות ארצות הברית בישראל בבקשה לשינוי השם בוויזה. שימו לב שתהליך זה עלול להתמשך זמן מה, מה גם שהשגרירות נמצאת לעיתים בחופשות שונות, כך שמומלץ לא לחכות לרגע האחרון! 

פעולת שינוי שם בויזה לארצות הברית ניתן לעשות גם באמצעות חברת מאסטר ויזה, כמו גם את שאר הפעולות הקשורות לאשרת כניסה למדינה, להגירה לארה"ב, להגרלות גרין כארד וכו'.

ויזה לארצות הברית – האושר שבאשרה

רוצה שנעשה את העבודה בשבילך?

עשוי לעניין אתכם

תמונה לויזה

הנחיות צילום תמונה לויזה

בלעדי במאסטר ויזה: לא אושרת לא שילמת! (בכפוף לתקנון) הנחיות צילום תמונה לויזה לארה"ב בין מאות אלפי הישראלים המבקשים לבקר בארצות הברית מדי שנה, נפסלות

קרא עוד »

אנחנו נעשה הכל עבורך!

השאר פרטייך כעך ונציג יצור עמך קשר עם כל הפרטים בהקדם!