היתרונות להנפקת אישור כניסה לארה"ב ESTA באמצעות מאסטר ויזה?
אם בקשתך תסורב תקבל זיכוי - לא אושרת לא שילמת!*

הגשת הבקשה בעברית בצורה נגישה!​

קבלת אישור כניסה לארה"ב עד 24 שעות!
ערעור מול הרשויות האמריקאיות במקרה סירוב!
הדרכה מלאה והסבר אודות האישור החדש!
ניסיון עשיר של אלפי בקשות כניסה לארה"ב!
מאמרים מומלצים
מפורסמים שנעזרו במאסטר ויזה

צרו קשר עכשיו

או חייגו:
1700-72-74-76

איך מקבלים אזרחות אמריקאית ומהן הזכויות?

חושבים שמגיעה לכם אזרחות אמריקאית? בטוחים שמגיעה לכם אזרחות אמריקאית אך אינכם יודעים האם כדאי להתחיל בפרוצדורה המייגעת? אזרחים אמריקאים זכאים לזכויות רבות! אל תתפשרו על קבלתן.

אילו זכויות מגיעות לכם כאזרחים אמריקאים?

ראשית כל, הזכות להצביע בבחירות לנשיאות ארצות הברית, וכן לבחירות המוניציפאליות בהתאם לעיר מגוריכם ובכפוף לעמידה בתנאים שונים. שנית, הזכות לעסוק במקצוע על פי היכולת והרצון האישיים של האזרח, וללא אפלייתו על בסיס מינו, גזעו ו/או ארץ הולדתו. שלישית, הזכות להיות חלק מחבר מושבעים במשפט המתקיים בגבולות המדינה. רביעית, הזכות לקבל דמי פיטורין, מענקי לידה וקצבאות שונות במסגרת חוק הביטוח הלאומי האמריקאי ושלל זכויות נוספות. אגב, באופן רשמי, רק אזרח אשר נולד בארצות הברית ראשי להיבחר כנשיא / סגן נשיא המדינה, אם כי בפועל החוק שנוי במחלוקת וטרם עמד במבחן המציאות. בשורה התחתונה, ממשלת ארה"ב מעניקה אזרחות אמריקאית זכויות (וחובות) שאם לא תדעו לדרוש אותן, לא תמיד תזכו להן באופן אוטומטי. קחו בחשבון גם שדרישה וקבלת זכויות לא תזכה אתכם באופן אוטומטי בקבלת זכויות אלו באופן רטרואקטיבי על התקופה בה לא זכיתם לקבלן.

דרכים לקבלת אזרחות אמריקאית

אזרחות אמריקאית תוענק למי שנולד בגבולות ארה"ב, למי שנולד להורים שהם אזרחי ארה"ב, לזכאים במסגרת חוק "הסבא" או באמצעות הליך התאזרחות, הליך משפטי שבו אזרח לא אמריקאי, לאחר שעמד בדרישות מסוימות, מגיש בקשה לאזרחות. אזרחות אמריקאית מעניקה מעמד המקנה זכויות, חובות והטבות.

ישנן מספר דרכים לזכות באזרחות אמריקאית. ניתן, כמובן, להיוולד בארצות הברית (או בטריטוריה השייכת לארה"ב כמו פורטו ריקו או איי הבתולה). ניתן להיוולד מחוץ לארצות הברית, אך להורה או שני הורים אמריקאים. ואפשר לעשות זאת באמצעות "התאזרחות יזומה", כמו חמש שנים לאחר מימוש זכייה בהגרלת "גרין קארד", באמצעות "חוק הסבא" ובדרכים נוספות. בכל דרך שבה זכיתם לכך, מקנה אזרחות אמריקאית זכויות שונות.

הוצאת אזרחות להורים ילדיהם שנולדו בגבולות ארצות הברית

קבלת אזרחות אמריקאית להורים שילדיהם נולדו בארצות הברית מכונה "birthright citizenship" או "jus soli", שפירושה "זכות האדמה". לפי עיקרון זה, כל ילד שנולד בגבולות הטריטוריאליים של ארצות הברית מקבל אזרחות אמריקאית אוטומטית, ללא קשר ללאום ההורים או מעמד ההגירה.

קריטריונים להגשת בקשה לאזרחות:

  • הולדת ילד בארצות הברית- הילד חייב להיוולד בתוך ארצות הברית, כולל הטריטוריות או רכושה. מקום הולדתו של הילד קובע את זכאותם לאזרחות אמריקאית.
  • אין דרישות תושבות ספציפיות להורים על מנת להגיש בקשה לאזרחות על סמך לידת ילדם בארצות הברית. ההורים יכולים להיות אזרחים שאינם אזרחי ארה"ב או תושבי קבע חוקיים (בעלי גרין קארד) בזמן לידתו של הילד.
  • כדי להגיש בקשה לאזרחות, ההורים צריכים לאסוף ולספק את המסמכים הדרושים, לרבות תעודת הלידה של הילד, הוכחה לזהותם, וכל מסמך עזר רלוונטי אחר כנדרש על ידי שירותי האזרחות וההגירה של ארצות הברית (USCIS).

תהליך הבקשה- ההורים צריכים למלא ולהגיש את טפסי הבקשה המתאימים ל-USCIS יחד עם המסמכים התומכים הנדרשים. USCIS יבדוק את הבקשה וייתכן שיבקש מידע נוסף במידת הצורך.

אזרחות מנישואין לאזרח אמריקאי

קבלת אזרחות אמריקאית באמצעות נישואין מכונה "התאזרחות מבוססת נישואין". זה מאפשר לבני זוג זרים של אזרחי ארה"ב להיות זכאים לאזרחות על ידי הוכחת מערכת יחסים זוגית בתום לב עם בן זוגם אזרח ארה"ב.

קריטריונים להגשת בקשה לאזרחות:

  • נישואים תקפים– האדם המבקש אזרחות חייב להיות נשוי כחוק לאזרח אמריקאי. הנישואין חייבים להיות מוכרים כתקפים על פי החוק האמריקאי ולא להיערך במטרה להתחמק מחוקי ההגירה.
  • סטטוס תושב קבע חוקי (LPR)– בן הזוג הזר חייב להחזיק בגרין קארד בתוקף, המעיד על מעמד של תושב קבע כדין, לפני שיוכל להגיש בקשה לאזרחות באמצעות נישואין. הגרין קארד מתקבל בדרך כלל בתהליך הגירה נפרד.
  • מגורים ונוכחות פיזית- בן הזוג הזר חייב להתגורר ברציפות בארצות הברית כבעל גרין קארד במשך שלוש שנים לפחות אם נשוי לאזרח אמריקאי, או חמש שנים אם נשוי לתושב קבע חוקי. הם צריכים גם לעמוד בדרישת הנוכחות הפיזית על ידי בילוי זמן מסוים בארה"ב במהלך תקופת השהות.
  • שפה– המועמדים צריכים להפגין יכולת לקרוא, לכתוב, לדבר ולהבין אנגלית בסיסית. הם גם נדרשים לעבור מבחן אזרחות, אשר מעריך את הידע שלהם בממשל ובהיסטוריה של ארה"ב.
  • המועמדים חייבים להישבע את שבועת הנאמנות לארצות הברית במהלך טקס ההתאזרחות.

הגרלת גרין קארד

תוכנית ויזת הגיוון (DV), הידועה בכינויה הגרלת גרין קארד, מספקת מספר מצומצם של אשרות מהגרים מדי שנה לאנשים ממדינות עם שיעורי הגירה נמוכים לארצות הברית. חלק זה יתווה את העיקרון מאחורי הגרלת גרין קארד ואת הקריטריונים להשתתפות. הגרלת גרין קארד שמה לה למטרה לגוון את אוכלוסיית המהגרים של ארצות הברית על ידי הצעת תהליך בחירה אקראי עבור אנשים ממדינות עם שיעורי הגירה נמוכים היסטורית לארה"ב. הזוכים בהגרלה זכאים להגיש בקשה לגרין קארד המקנה להם מעמד של תושב קבע כדין.

קריטריונים להשתתפות:

  • ארץ זכאית להשתתף בהגרלה – כדי להשתתף בהגרלת גרין קארד, אדם חייב להיות יליד מדינה שזכאית לתוכנית. רשימת המדינות הזכאיות עשויה להשתנות מדי שנה ונקבעת על סמך שיעורי ההגירה.
  • השכלה או ניסיון בעבודה– על המועמדים לעמוד בדרישת ההשכלה או הניסיון בעבודה. עליהם להיות בעלי השכלה תיכונית לפחות או מקבילה לו, המוגדרת כסיום מוצלח של לימודים בני 12 שנים של חינוך יסודי ותיכוני רשמי. לחילופין, אנשים יכולים להעפיל עם שנתיים של ניסיון בעבודה בחמש השנים האחרונות במקצוע הדורש לפחות שנתיים של הכשרה או ניסיון.

תהליך הגשת בקשה-  אנשים המעוניינים חייבים להגיש טופס הרשמה אלקטרוני במהלך תקופת הרישום המיועדת, הפתוחה בדרך כלל לתקופה מוגבלת בכל שנה. טופס הכניסה דורש מידע אישי, לרבות שם, תאריך לידה ופרטי דרכון.

ההגרלה –  לאחר תקופת הרישום, משרד החוץ האמריקאי עורך הגרלת מחשב אקראית לבחירת אנשים להגרלת גרין קארד. הזוכים מקבלים הודעה ומסופקים להם הנחיות לגבי שלבים נוספים להגשת בקשה לגרין קארד.

חוק הסבא

במקרים מסוימים, ניתן להסתמך על הנוכחות הפיזית של סבו וסבתו של ילד אזרח ארה"ב כדי לקבוע זכאות לאזרחות אמריקאית. העיקרון מאחורי ההסתמכות על הנוכחות הפיזית של סבא וסבתא של ילד אזרחי ארה"ב ידוע כ"חוק הסבא" היא מאפשרת לאנשים להוציא אזרחות אמריקאית באמצעות אזרחות של הוריהם או הסבים, גם אם הוריהם לא היו אזרחים בזמן לידתם.

הכל יותר פשוט עם חברה מקצועית

כאשר ניצבים בודדים אל מול מפלצות החוק והכוח האמריקאיות, לפעמים ניתן להרגיש קטנים וחסרי אונים. בדיוק לרגעים האלו אתם זקוקים לחברה ותיקה, מקצועית ומנוסה, שלא חוששת לדרוש את אשר מגיע לכם ולא לוותר לרגע. חברת "מאסטר ויזה" מתנהלת במשך שנים רבות אל מול הרשויות האמריקאיות ועושה זאת בהצלחה רבה. נציגי החברה יוכלו לסייע לכם בתהליך בקשת אזרחות אמריקאית, להכין אתכם לצפוי לכם בכדי להגדיל את סיכויי ההצלחה (הידעתם, למשל, שתשאלו 10 מתוך 96 שאלות לדוגמה המתפרסמות מדי שנה, על מנת להוכיח בקיאות בהיסטוריה ובחוק האמריקאי. פחות מ-6 תשובות נכונות, ונכשלתם), למלא בעזרתכם את הטפסים הנדרשים, להמציא את המסמכים שהתבקשתם לספק ולגרום לכם להבין: אזרחות אמריקאית = זכויות, והרבה. אז מדוע לוותר עליהן? כלל השירותים ניתנים בעלויות שפויות ובשירות יוצא מגדר הרגיל.

התהליך עשוי להיתפס כמסורבל, עמוס בביורוקרטיות והסבת תשומת הלב לפרטים קטנים ודיוקם. אי מילוי הטפסים בדיוק מרבי ושליחתם במועדים הנכונים עשויים לדחיית בקשתכם לקבלת אזרחות אמריקאית. בכדי לבצע את ההליך בצורה נוחה, פשוטה ועם ליווי מלא לאורך כל הדרך, צרו עמנו קשר עוד היום!

אז הצטרפו גם אתם למשפחת "מאסטר ויזה" ותגלו שכאשר פועלים ביחד, הרבה יותר קל להשיג דברים בחיים… אזרחות אמריקאית – זכויות משיגים רק עם מאסטר ויזה, בהצלחה!

רוצה שנעשה את העבודה בשבילך?

באותו נושא

מה מקנה לי אזרחות אמריקאית?

מה מקנה לי אזרחות אמריקאית? אזרחות אמריקאית מקנה לכל מי שמחזיק בה מספר זכויות וחובות, כמו כל אזרחות אחרת בעולם. תוכלו להתגורר ולעבוד בכל 50

אזרחות אמריקאית – חוק הסבא

אזרחות אמריקאית לילדים באמצעות חוק הסבא מדי שנה זוכים מאות ילדים ישראלים לאזרחות אמריקאית מלאה בזכות "חוק הסבא". מהו אותו חוק מפורסם? האם גם אתם

אזרחות אמריקאית להורים

אזרחות אמריקאית להורים במהלך 242 שנות קיומה, עברה ארצות הברית משברים רבים:  מלחמות חוץ ופנים, שנים חשוכות של קיפוח גזעי מובהק, פיגועי טרור קשים ומשברים

אזרחות אמריקאית יתרונות

אזרחות אמריקאית יתרונות אזרחות אמריקאית היא אזרחות מבוקשת בקרב רוב אזרחי העולם וזאת משום הזכויות והיתרונות הנלווים לה.  אזרחות זאת מאפשרת כניסה מהירה למדינות רבות

fatca

מה זה FATCA?

מה זה FATCA? שמעתם לאחרונה את המילה FATCA ואין לכן מושג במה מדובר? ובכן, אם אתם אזרחים אמריקאים או מחזיקים בגרין קארד, כדי שתזקפו אוזניים

גרין קארד לארצות הברית

גרין קארד לארצות הברית אנשים רבים מעוניינים לשנות את חייהם ולעבור לארה"ב. ארה"ב שנחשבת למרכז העולם מכל הבחינות מאפשרת עלייה ברמת החיים ומגורים במקום מעט

אנחנו נעשה הכל עבורך!

השאר פרטייך כעך ונציג יצור עמך קשר עם כל הפרטים בהקדם!