רוצה לחיות בארה"ב? הרשמה מוקדמת

היתרונות להנפקת אישור כניסה לארה"ב ESTA באמצעות מאסטר ויזה?
אם בקשתך תסורב תקבל זיכוי - לא אושרת לא שילמת!*

הגשת הבקשה בעברית בצורה נגישה!​

קבלת אישור כניסה לארה"ב עד 24 שעות!
ערעור מול הרשויות האמריקאיות במקרה סירוב!
הדרכה מלאה והסבר אודות האישור החדש!
ניסיון עשיר של אלפי בקשות כניסה לארה"ב!
מאמרים מומלצים
מפורסמים שנעזרו במאסטר ויזה

צרו קשר עכשיו

או חייגו:
1700-72-74-76

נגנבה לכם הויזה לארה"ב? זה מה שאתם צריכים לעשות

לא רק הבנקים נלחצים מהחקיקה בנושא – גם האזרחים האמריקאים צריכים לחשוש במקרה שאין להם סושיאל סקיוריטי נמבר. אם יחליטו לחזור לארה"ב, ללא המספר הם לא יוכלו לבצע פעולות טריוויאליות כמו רישום ללימודים, הוצאת כרטיסי אשראי, פתיחת חשבונות בנק, קבלת רישיון נהיגה וקבלת שירות מספקי החשמל, הטלפון וספקים נוספים. מעבר לכך, יש צורך במספר במקרה שבן הזוג נפטר, במקרה שהאדם לא יכול לעבוד או כשיוצאים לפנסיה.

וכמובן, במקרה שהם ממשיכים לחיות בארץ, אם אין ברשותם SSN אין באפשרותם להשתמש בחשבון הבנק שלהם (גם אם הוא נפתח לפני החקיקה) והם אף נמצאים בסכנה לכך שהחשבון יוקפא או שיוטל עליהם קנס גבוה.

1. הודיעו על הגניבה/אובדן לשגרירות מהר ככל האפשר

מהרגע בו גיליתם שהדרכון שלכם עם הויזה לארה"ב אבד או נגנב, טוב תעשו אם תודיעו על כך לשגרירות תוך זמן קצר ככל הניתן.

2. דווחו על הגניבה/אובדן למשטרה

במקביל להודעה לשגרירות, עליכם לדווח על המקרה גם למשטרה לקבלת דו"ח משטרתי על האירוע (אם זה קרה לכם בחו"ל, יהיה עליכם לדווח למשטרה המקומית). בנוסף, עליכם להוריד טופס דיווח מאתר השגרירות ולמלא אותו.

3. הגיעו לשגרירות עם הדו"ח המשטרתי וטופס הדיווח

לאחר שבידיכם גם הדו"ח המשטרתי על המקרה וגם הטופס מאתר השגרירות שמילאתם, הגיעו לשגרירות לדווח על המקרה יחד עם שניהם ועם תעודה מזהה. אדם אחר לא יכול להגיע במקומכם – בעל הדרכון שאבד/נגנב חייב להיות נוכח במעמד זה. כדי לדווח, ניתן להגיע לשגרירות בתל אביב (או לקונסוליה בירושלים, על פי העדפתכם) בימי ו', בין השעות 10:00-10:30 בבוקר.

4. מעוניינים לחדש את הויזה? בצעו את תהליך קבלת הויזה מחדש

במידה שאתם מעוניינים להוציא ויזה חדשה, החדשות הטובות הן שתוכלו לעשות זאת. החדשות הפחות הטובות הן שיהיה עליכם לעבור שוב את כל התהליך הנדרש להוצאת הויזה. זה אומר למלא את טופס ה-DS 160, לאסוף את המסמכים הנדרשים, לשלם את האגרה ולקבוע מועד לראיון בשגרירות. במהלך הראיון יש לציין בפני הקונסול שהויזה הקודמת שלכם נגנבה/אבדה. לא בטוח שהויזה החדשה תאושר אוטומטית על סמך הויזה הקודמת; שכן השגרירות בודקת כל מקרה לגופו.

לסיכום, מדובר בתהליך מעט מייגע אך אפשרי בהחלט, ובכל מקרה אובדן או גניבה של הויזה לא אומרים שהפסדתם אותה לנצח. המלצה שלנו: ודאו תמיד שאתם יודעים היכן הדרכון שלכם נמצא בכל עת, כדי למנוע מקרים כאלה.

אנחנו נעשה הכל עבורך!

השאר פרטייך כעך ונציג יצור עמך קשר עם כל הפרטים בהקדם!